حس خوبیه زیبا بودن،

خوش اندام بودن

ناز بودن،آروم و موقر بودن

حس خوبیه وقتی کسی نمیتونه مقابل  زیباییت سکوت کنه و حتما باید لب به تعریف باز کنه

حس خوبیه چشم زیبا  و خوش حالت داشتن

حس خوبیه دوست داشتنی بودن

حس خوبیه وقتی یکی تو گروه میپرسه خانم فلانی کیه؟و جواب میدن همون ک خوشگله و چشمای خیلی خیلی خوشگلی داره 

حس خوبیه وقتی همه دوس دارن  بهت نزدیک شن و تورو فامیل خودشون کنن

حس خوبیه وقتی بین دوستات ،برای پسرای مجرد و دم بختشون انتخاب میشی و  کمی اونطرف تر یکی پیدا میشه و لب به اعتراض باز میکنه و میگه که ای بابا ،ما هم هستیما...

اما امان از بداقبالی،،،از پیشونی سیاهی،،،امان،،،امان

امان از این حس مزخرف پشیمونی،،،

خانم ز همچنان در حال چزوندن منه

مدام از مال و اموالشون میگه

واقعا دارم دیوونه میشم

دختر من ب اندازه کافی غم و غصه دارم،تو دیگه بدترش نکن

بابا حالش روز به روز بدتر میشه،دیشب بردمش بیمارستان و تو مسیر هم صحبت شدیم و آشتی کردیم

زندگی روز به روز سخت تر میشه

خیلی تنهام،خیلی دلگیرم

نیاز دارم یکی باشه به آغوشش پناه ببرم و های های گریه کنم،،،

نمیدونم این وضعیت تا کی ادامه داره

واقعا طوفان شده 

خدایا بغلم کن

محکم بغلم کن

دوس دارم تو آغوشت بخوابم و دیگه  پا نشم

خستم خدا،،،کم آوردم،،،مسیر طولانی و تاریکه

کسیو ندارم همراهیم کنه ،کمکم کنه ،

تنها امیدم خودتی

توروقران ناامیدم نکن،،،

تورو ب  امام حسین قسمت میدم ناامیدم نکن