برای من تنهایی یه صندلی یه نفرست 


رو به یه خیابون شلوغ


که هر روز آدما از کنارت رد می‌شن، 


گاهی بهت سلام می‌کنن،


اما هیچوقت اون‌جا نمی‌مونن.


برای من تنهایی یعنی سکوت،


یعنی لحظه‌هایی که باید می‌بودی و نبودی. 


روزایی که باید می‌دیدمت و ندیدم.


شبایی که باید بغلم می‌کردی و نکردی.


تنهایی برای من یعنی تو، یعنی دلتنگی


‌تنهایی  برای من یعنی یه خاطره‌ی خیلی دور از تو، که هیچ‌وقت کهنه نمی‌شه.

تو این مدت همش خدا خدا میکردم تا یه اتفاقی بیفته و من بتونم ببینمت و شخصا امانتیتو بهت پس بدم اما نشد،امشب ریحان پیام داد و گفت که از شهرشون برگشته و میتونم امانتیتو بدم بهش و اون بدستت برسونه

تو این مدت حتی یکبار هم سراغ امانتیت نرفتم

این روزا مدام به خودم تلقین میکنم که حالم خوبه اما شب که میشه تنهایی و دلتنگی دیوونم میکنه

بغض دارم،زیاااااد


خودم خواستم اینجوری شه،خودم این تنهاییو انتخاب کردم ،،،میدونم


کاش گوشی برای شنیدن حرفام بود


امشب میخواستم سراغتو از ریحان بگیرم،میخواستم حالتو بپرسم اما جلوی خودمو گرفتم

تاحالا چندبار خواستم اینکارو کنم اما هربار به سختی خودمو منصرف کردم

تو حالت خوبه،،،بدون دغدغه به کارات و برنامه هات میرسی

مامان فک میکنه که تو ترکم کردی

نمیدونه اینبارم دخترش دسته گل به آب داده

چن وخ پیش یه دوست قدیمیو بعد مدتها دیدم،،،باهم رفتیم یکی از پاتوقای قدیمیمون،میدونستم اونجارو دوست داره وقتی رسیدیم ازم پرسید اخرین بار کی اومدی اینجا گفتم تابستون،پرسید با کی منم خندیدم و گفتم با یه مرد خیکی

با زیر و بمم بیشتر از تو اشناس 

حالمو که دید خودشو تا ته قضیه رو فهمید و دیگه سوالی نپرسید

ففط لبخند زد و بحثو عوض کرد

نمیدونم چرا اما همش استرس اینو داشتم ک نکنه یکی منو بشناسه و بیاد جلو و بگه خانم شما که تا دیروز تا با یکی دیگه میومدی اینجا اما امروز؟!

فکر احمقانه ایه میدونم

اما عین واقعیته

احساس میکردم نگاهشون نگاه خوبی نیس

این روزا کارم شده چک کردن پروفایلت و خیره شدن به عکست

چقد خوبه که تلگرام راز داره 


راسی: گلی که عید 97خریده بودی سوخت


خدا

حالم خوب نیستا،حال هیشکی خوب نیس،،،حواست هست؟؟