15

گاهى اوقات

 همه آن چیزى که براى خوشحالى میخواهیم

 یک دوست واقعى 

با آغوشى امن است …



14

شدیدا نیاز دارم ک یکی باشه و باهاش صحبت کنم و اروم بشم

اعتراف میکنم جای خالیه اقای همکلاسیه شدیدا احساس میشه

کاش بود و با حرفاش ارومم میکرد،چ میدونم،،،شاید اروم نمیشدم و بیشتر عصبانیم میکرد .گاهی اوقات منطقی بودنش خیلی روی اعصابه

من کار اشتباهی نکردم فقط از حق خودم و بقیه بچه ها دفاع کردم،خب حجم درسا همینطوریشم زیاده چ برسه ب اینکه ی فصل دیگه بهشون اضافه کنیم.

احساس میکنم اونطوری ک باید و شاید جواب خانم همکلاسی رو ندادم،میدونی؟؟ مدام ب خودم میگم ک محکم برخورد نکردم و سر جاش نشوندمش... 

همه این نبودنا رو دلم تلنبار میشن و تبدیل میشن ب ی قده خفقان اور

خدایا اینا چ همکلاسی ای بودن ک قسمتم شدن

دخدره بر گشته میگه تو اگه مشکلی داری ب خودت  مربوطه

خب نابغه مشکلی ک من دارم ازش حرف میزنم بین اکثر ماها عمومیت داره و هدف از مطرح کردنش اینه ک ی راه حل براش پیدا کنیم


13


هیچ چیزی سر جای خودش نیست،همه چی بهم ریخته

مشکلات بیشتر از گذشته قد علم کردن و دارن خودنمایی میکنن

با چالش های جدیدی در رابطه با نوشتن مقاله روبرو شدم

فقط یه استاد میتونه کمکم کنه

که در حال حاضر ایران نیست

علنا همه چی رو هواس

سال جدید بد شروع شد

3روز قبل سال تحویل دایی فوت کرد

بعدشم ک مریضی و مریضی و مریضی

قراره 15  اردیبهشت ی کنفرانس ملی برگزار بشه،خیلی دوس دارم شرکت کنم

البته اگر ب عنوان مهمان منو بپذیرن و الا مقالم کجا بود

من هنوز اندر خم یک کوچه هستم و فعلا رسما سرکار گذاشتنم

اقای همکلاسیم با نگاهاش خیلی داره اذیت میکنه


 همین!!


پ ن:

خدایا خیلی بهت نیاز دارم،کمکم کن