30

حالم ب یمن وجود ی تازه وارد تو زندگیم خوبه،،،نگرانی و دغدغه زیاده اما نمیخوام ب هیچکدومشون فکر کنم فعلا روارتباطم با این آدم تازه وارد تمرکز کردم هرچند جنس رابطمون هنوز مشخص نشده اما من تمامشو گذاشتم برپایه همکلاسی بودن (درست برعکس اسمی ک دوستام روش گذاشتن)

آدم خوبیه،شوخه،تو زمینه کاریش موفقه،اهداف خوبی داره

تنها مساله آزار دهنده اینه ک متاسفانه رفیق فابریک آقای همکلاسیه

گمون نکنم از ارتباطی ک با هم داشتیم باخبر باشه اما برعکسش آقای همکلاسی از ارتباط من با دوستش باخبره واسه همین رفتارش شدیدا آزاردهنده شده،،،

خودکرده را تدبیر نیست دوست عزیز

از بی معرفتیه دوستای هم جنسمم ک هر چی بگم کمه،امیدوارم خدا کمک کنه و شرایط جور بشه تا بتونم برای ترم3 با استادای دیگه ای درس بردارم و از همکلاسیام جدا شم

29

بغلتو میخوام خدا

28

روزهای خیلی خوبین

منم حالم خیلی خوبه،همه چیز خوب و عالیه

برام رفتار خانم همکلاسی پشیزی ارزش نداره

ادمای خوب و بزرگ زیادی تو زندگیم هستن ک ی تار موی گندیده شونو با صدتا ادم مثل اون دختره عوض نمیکنم،،،

مرسی اقای همکلاسی،همه این حال خوشو مدیون تو هستم،

فقط کاش یخورده هوای اون دوست خل و چلتو داشته باشی

دیوونه تو گروه استیکر قلب و بوس برام فرستاده بود

وای خدا دیروز چقد تو گروه 4 نفرمون بهش خندیدیم


27

همیشه که نباید خانم همکلاسی دل بشنکه،بذا یه بارم من دل بشکنم،بذا اعتراضمو ب زبون بیارم،ناراحتیمو تو خودمو نریزم و بروز بدم،برخورد جدی کنم ،،،هر چند که همه این اتفاقا ناخواسته و غیرمنتظره رخ داد،،،ولی اصلا عذاب وجدان ندارم،حالم خوبه 

البته ناگفته نماند که عذرخواهیم کردم اما در هر صورت  بسی خرسندم حتی اگه رابطمون قطع بشهچی بهتر از این

من که قرار بود درنهایت ارتباطمو با این آدم قطع کنم،حالا ی سال زودتر،،،والاع

وااای اگه قرار بود منم مثل اون با هردلخوری و ناراحتی ای ک از  جانبش اتفاق می افته بنای گریه بذارم ک دیگه چشمی برام نمیموند،،،خدایا دوستت دارم،خیلی زیاد

26

همه چیز خوبهحالم،روزم،،،

بچه ها دوباره ی گروه جدید زدن و ما دوباره جمع شدیم

میدونم ک کار اقای همکلاسیه 

امروز ی سر ب کلاس خیاطی زدم،مربیم میگف بچه ها سراغتو میگیرن،خصوصا خانم ز

خیلی جویای حالته،مدام ازت میپرسه،مربیم بهش گفته چرا انقد از من میپرسی،اونم گفته اخه دوسش دارم

جالب اینجاست ما تاحالا با هم حتی در حد ی سلام علیک هم هم کلام نشدیم

بعدش مربیم ب شوخی برگش گف

فک کنم برات ی خوابایی دیده

وای تصور کن این دخدره بخواد منو شوهر بده

امتحانات نزدیکه ،منم شدیدا تو درس خوندن دارم تنبلی میکنم 

واقعا حس و حال درس خوندن نیس اصن

25

از جوی ک تو کلاس حاکمه شدیدا ناراحتم

ازین همه دورویی ناراحتم

دو ترم مثل برق و باد گذش اما هر روزش بدتر از دیروز بود

1,2ترم بیشتر کنار هم نیستیم بعدش هر کدوممون میریم پیه زندگی و آینده مون،،،هممون خوب میدونیم ک جز خاطرات خوب و بد چیزی از ما ب یادگار نمی مونه، کاشکی خاطره خوشی از هم جا بذاریم

 جو کلاس بشدت مسمومه و تحملش خیلی سخته

حال و حوصله بیشتر نوشتن نیس و الا حرف زیاده

24


 نباشی

هیچ کس  نیست

تو عشق شدی

و همه چیز تمام شد!!