19

شدیدا نیاز به یه هم صحبت دارم،یکی که بدون دغدغه و نگرانی  باهاش از ریز و درشت مشکلاتم  صحبت کنم و اون فقط گوش کنه و گوش کنه یکی از جنس خودم

هر وقت که میرم دانشگاه و بر میگردم کلی تحلیل میرم

عین ادمای افسرده میشینم یه گوشه و فقط فکر میکنم،،،

گاهی که به چند سال اینده فکر میکنم میبنم که چقدر دلتنگ این روزا هستم،به خودم قول میدم که از لحظه لحظش لذت ببرم

اما نمیشه،نمیتونم،شاید چون ضعیفم

ناراحتم ازینکه دوستم باربط و بی ربط منو ب  اقای همکلاسی  وصل میکنه،،،دوس ندارم این وضعیتو،،،

اقای همکلاسی از ی اصل جالبی پیروی میکنه:

ایا ده سال اینده این مساله مهمه؟؟؟

اگه اره ،که باید غصه خورد و عمرو تلف کرد

اما در 99%مواقع جوابش منفیه

یعنی از نظر اون تو این دنیا هیچ چیزی وجود نداره ک 10 سال اینده براش ارزش داشته باشه و مهم باشه،پس نباید غصه خورد.

حالا یه سوال پیش میاد

آیا من 10 سال اینده براش ارزش دارم؟؟؟

معلومه که ن،پس دلیلی وجود نداره بهم فکر کنه و براش مهم باشم،،،

البته این استدلال منه و ب درست و غلطیش کار ندارم

دوستم امروز میگف: اشتباه کردی ک ارتباطتو باهاش قطع کردی

و من در جواب گفتم:

این فقط یه امتحانه،میخوام ببینم ایا واقعا بم علاقه داره یا ن

اگه داشته باشه ک کار خودشو بلده و دوباره ی جوری پا پیش میذاره

در غیر اینصورت همون بهتر ک هر چه زودتر این ارتباطه قطع شد.

اقای همکلاسی،اقای همکلاسی،اقای همکلاسی

دوسش ندارم و میدونم ک نمیتونم خوشبختش کنم، بهم نمیخوریم،منظورم ظاهریه

اما شخصیتش! واقعا دوست داشتنی و قابل احترامه،ادمیه ک  بودنش دلتو قرص  میکنه،طرز تفکرشو دوس دارم،اخلاقشو دوس دارم فقط ،،،

ی کوچولو که ن،،،خیلی بیشتر ازین حرفا،ادم زبون بازیه

شایدم شخصیت اصلیشو پنهون کرده و داره فیلم بازی میکنه،،،چ میدونم،،،

یک اه از ته دل 

بابت نرسیدن ب اون چیزی ک میخام

دوباره و دوباره

خدایا این همه آه گویای همه چیز هست،،،خودت خوب میدونی این چیزایی که نوشتم حرفای اصلیه دلم نیست و دلم هنوز پره


چته دختر!اروم باش و صبور

(با اینکه چشمم اب نمیخوره اما )همه چیز درست میشه 

من نباید به اون ادم ممنوعه فکر کنم،اون بهم علاقه ای نداره

و این تلخ ترین باوریه که این روزا بهش رسیدم

فقط میخام برم ازینجا،برای همیشه

خدایا خیلی خستم،ازین ادما دورم کن،منو ببر یه جای دور،خیلی دور